EEN KLEINE PARTIJ MET DIEPGAANDE KENNIS EN EEN PERSOONLIJKE BAND

De Facilitair Managers is een netwerk van facilitair (interim) professionals die zich kunnen identificeren met het ‘mensgericht ondernemen’. Waar wij van mening zijn dat persoonlijke ontwikkeling en werkgeluk aan de basis staat van een (facilitaire) onderneming.

Diensten   

ONZE EXPERTISE EN COMMITMENT IS UW MEERWAARDE

Wij zijn gespecialiseerd in het managen van faciliteiten voor bedrijven en instellingen in zowel in de profit als de non-profit sector. We zijn er op gericht toegevoegde waarde te creëren voor facilitaire organisaties door onder andere kostenreductie en efficiënte processen. Wanneer er professioneel facilitair management wordt gevoerd zal dit de core-business van de organisatie versterken en uiteindelijk ontzorgen in de niet zijnde primaire activiteiten.

Portfolio   

ONS TEAM.

Eelke de Brouwer

EELKE DE BROUWER

FACILITY- EN TRANSITIE MANAGER

Ruime facilitair management ervaring heeft Eelke, aangevuld door diverse transitie- en huisvestingsprojecten te managen. Vanaf de oorsprong van De Facilitair Managers is hij betrokken bij de oprichting als wel doorontwikkeling van het bedrijf. Hij werkt planmatig en gestructureerd en houdt van een open communicatie met duidelijke verwachtingen. In de praktijk zoekt hij graag samen met de oprachtgever aansluiting bij de wensen van de interne en externe klant binnen de spelregels vanuit management en het beschikbare budget. Kortom; planmatig, resultaatgericht, kwaliteitsgericht en proactief.

Jos van Dijk

JOS VAN DIJK

PROJECT- EN FACILITY MANAGER

Jos heeft ruime ervaring in zowel project- en facility management, zowel in de zakelijke markt als bij de overheid en heeft tevens veel huisvestingsprojecten gerealiseerd. Vanaf de oorsprong van De Facilitair Managers is hij betrokken bij de oprichting als wel doorontwikkeling van het bedrijf. Bij veel verschillende opdrachtgevers heeft hij interim opdrachten vervuld waarbij hij zichzelf omschrijft als een eigenwijze doener met visie. In de praktijk wil hij zich inzetten om de ‘pijnpunten boven tafel te krijgen’ en door verbeteringen in de organisatie door te voeren. Hij neemt graag besluiten en geniet van succes. Kortom: Een dijk aan ervaring, energie, expertise en betrouwbaarheid.

Joel de Brouwer

JOËL DE BROUWER

PROJECT- EN FACILITY MANAGER

Gedreven Facility en Transitiemanager voor zowel structuur (processen) als cultuur (de mens), waarbij hij open staat voor energieke uitdagingen, veranderingen en ontwikkelingen naar de toekomst. Sinds 2018 is hij ook mede eigenaar van DFM geworden en bouwt hij mede mee aan versterking van DFM als netwerk organisatie. De afgelopen jaren heeft hij zichzelf weten te ontwikkelen in diverse interim opdrachten op het gebied van (facilitaire) veranderingen binnen organisaties. Het geeft hem energie wanneer er optimale verbinding is tussen proces en medewerker waarbij eindresultaat, positiviteit, vreugde en plezier voorop staan.

Daan Visser

DAAN VISSER

PROJECTMEDEWERKER FACILITAIR- EN HUISVESTING

Een hardwerkende, sociale en positieve young professional op het gebied van facility management en huisvesting. Het facilitaire werkveld is hem op het lijf geschreven waarbij hij energie haalt uit dienstbaarheid, klantgerichtheid en oplossingsgericht werken. Hij functioneert het beste in een werkomgeving met positief ingestelde collega’s, afwisselende taken en waar wordt gedacht in oplossingen. Na zijn afstuderen in 2015 heeft hij de nodige ervaring opgedaan in zowel huisvestingsprojecten als binnen diverse verander- trajecten, waarbij steeds de transitie en hervorming van de huidige facilitaire afdeling aan bod kwam.

IRIS DE BRUIN

FACILITAIR PROJECTMEDEWERKER

Iris is enthousiast en creatief. Na afloop van haar studie Facility Management heeft zij het ‘Honours Degree’ certificaat ontvangen. Dit geeft aan dat Iris bij diverse organisaties complexe facilitaire vraagstukken vanuit verschillende perspectieven heeft bekeken en passende oplossingen heeft aangedragen. Ze vindt het uitdagend om vernieuwende concepten toe te passen en is daarbij kritisch. Verder is ze momenteel aan het doorstuderen in de richting van HR & Verandermanagement.

WOUTER BAAS

FACILITAIR PROJECTMEDEWERKER

Een vrolijke, sociale en analytisch onderlegde projectmedewerker. Heeft na zijn studie Technische Bedrijfskunde kennis en ervaring opgedaan tijdens verschillende projecten binnen de logistiek, afvalbranche en bankwezen. Een echte teamplayer die planmatig kan werken en goed overzicht weet te houden binnen complexe projecten. Zijn analytische vaardigheden zet hij ook in voor data analyses en voor het genereren van stuurinformatie voor procesverbeteringen of ontwerp van een passend beleid. Sinds mei 2019 is Wouter werkzaam bij De Facilitair Managers. 

Ben jij dit?

JOUW NAAM

JOUW FUNCTIE

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Kom het team van De Facilitair Managers versterken!