EEN KLEINE PARTIJ MET DIEPGAANDE KENNIS EN EEN PERSOONLIJKE BAND

De Facilitair Managers is een netwerk van facilitair (interim) professionals die zich kunnen identificeren met het ‘mensgericht ondernemen’. Waar wij van mening zijn dat persoonlijke ontwikkeling en werkgeluk aan de basis staat van een (facilitaire) onderneming.

Diensten   

ONZE EXPERTISE EN COMMITMENT IS UW MEERWAARDE

Wij zijn gespecialiseerd in het managen van faciliteiten voor bedrijven en instellingen in zowel in de profit als de non-profit sector. We zijn er op gericht toegevoegde waarde te creëren voor facilitaire organisaties door onder andere kostenreductie en efficiënte processen. Wanneer er professioneel facilitair management wordt gevoerd zal dit de core-business van de organisatie versterken en uiteindelijk ontzorgen in de niet zijnde primaire activiteiten.

Portfolio   

ONS TEAM.

EELKE DE BROUWER

FACILITY- EN TRANSITIE MANAGER

Ruime facilitair management ervaring heeft Eelke, aangevuld door diverse transitie- en huisvestingsprojecten te managen. Vanaf de oorsprong van De Facilitair Managers is hij betrokken bij de oprichting als wel doorontwikkeling van het bedrijf. Hij werkt planmatig en gestructureerd en houdt van een open communicatie met duidelijke verwachtingen. In de praktijk zoekt hij graag samen met de oprachtgever aansluiting bij de wensen van de interne en externe klant binnen de spelregels vanuit management en het beschikbare budget. Kortom; planmatig, resultaatgericht, kwaliteitsgericht en proactief.

Jos van Dijk

JOS VAN DIJK

PROJECT- EN FACILITY MANAGER

Jos heeft ruime ervaring in zowel project- en facility management, zowel in de zakelijke markt als bij de overheid en heeft tevens veel huisvestingsprojecten gerealiseerd. Vanaf de oorsprong van De Facilitair Managers is hij betrokken bij de oprichting als wel doorontwikkeling van het bedrijf. Bij veel verschillende opdrachtgevers heeft hij interim opdrachten vervuld waarbij hij zichzelf omschrijft als een eigenwijze doener met visie. In de praktijk wil hij zich inzetten om de ‘pijnpunten boven tafel te krijgen’ en door verbeteringen in de organisatie door te voeren. Hij neemt graag besluiten en geniet van succes. Kortom: Een dijk aan ervaring, energie, expertise en betrouwbaarheid.

JOËL DE BROUWER

PROJECT- EN FACILITY MANAGER

Gedreven Facility en Transitiemanager voor zowel structuur (processen) als cultuur (de mens), waarbij hij open staat voor energieke uitdagingen, veranderingen en ontwikkelingen naar de toekomst. Sinds mid 2017 is hij ook mede eigenaar van DFM geworden en bouwt hij mede mee aan versterking van DFM als netwerk organisatie. De afgelopen jaren heeft hij zichzelf weten te ontwikkelen in diverse interim opdrachten op het gebied van (facilitaire) veranderingen binnen organisaties. Het geeft hem energie wanneer er optimale verbinding is tussen proces en medewerker waarbij eindresultaat, positiviteit, vreugde en plezier voorop staan.

IRIS DE BRUIN

FACILITAIR PROJECTMEDEWERKER

Iris is enthousiast en creatief. Na afloop van haar studie Facility Management heeft zij het ‘Honours Degree’ certificaat ontvangen. Dit geeft aan dat Iris bij diverse organisaties complexe facilitaire vraagstukken vanuit verschillende perspectieven heeft bekeken en passende oplossingen heeft aangedragen. Ze vindt het uitdagend om vernieuwende concepten toe te passen en is daarbij kritisch. Verder is ze momenteel aan het doorstuderen in de richting van HR & Verandermanagement.

DOMENIQUE STOUT

FACILITAIR MEDEWERKER

Domenique is altijd op zoek naar de beste manier om aan de behoeften van de klanten te voldoen. Vanuit de opleiding Facility Management mocht Domenique in diverse branches ervaring opdoen. Dit geeft hem het vermogen om vanuit verschillende kanten naar een vraagstuk te kijken. Domenique is erg gedreven, ziet altijd mogelijkheden om zichzelf te ontwikkelen en geniet van het dienstverlenende karakter van het facilitaire veld.

MAIKEL VAN ES

PROJECTMANAGER

Met een achtergrond in de grafische sector en softwareontwikkeling is Maikel via een omweg in het facilitaire vakgebied terecht gekomen. Hij heeft een brede interesse, is oplossingsgericht en werkt graag binnen een gevarieerd team. Met ruime ervaring in een technische en internationale omgeving wil hij zich graag verder ontwikkelen in het facilitaire veld en brengt zodoende ervaring uit een andere sector met zich mee.

NOUT WIJS

SENIOR FACILITAIR COÖRDINATOR

Nout is mensgericht, integer, analytisch en creatief. Na zijn opleiding Facility Management, heeft hij in diverse branches meerdere functies mogen bekleden met een sterk dienstverlenend karakter. Dit maakt dat hij in staat is de “taal” van de klant snel eigen te maken.

Nout houdt van aanpakken en denkt graag in mogelijkheden op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Zodra hij een doel voor ogen heeft, weet hij efficiënt zijn wegen te bewandelen om te komen tot het beoogde resultaat. Dit kenmerkt hem dan ook in het verbeteren en optimaliseren van processen.

THOMAS MUSTERT

AFSTUDEERSTAGIAIR THOMAS

Thomas is op dit moment zijn afstudeerscriptie aan het schrijven in dienst van de facilitair managers, waar hij onderzoek doet naar de verwachte kantoorfunctie na de pandemie. Bij de uitvoering van dit onderzoek vindt Thomas het interessant om in gesprek te gaan met professionals om te praten over de toekomstvisie van het facilitaire werkveld. Ondanks de uitdagingen waar Thomas voor komt te staan met betrekking tot de Covid-19 pandemie, is hij vastberaden zijn afstudeertraject succesvol af te ronden. Hiermee hoopt Thomas dit jaar, met zijn bachelor diploma Facility Management op zak, de facilitaire branche te betreden en zijn opgedane kennis in te zetten in de praktijk.

Ben jij dit?

JOUW NAAM

JOUW FUNCTIE

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Kom het team van De Facilitair Managers versterken!

BEKIJK VACATURES