In de periode van oktober 2017 tot november 2018 heeft DFM in samenwerking met onze partner NCR bij meer dan 70 Mc Donalds locaties de nieuwe ontwikkeling Table Service geïnstalleerd. Een supergaaf project waarbij we door het hele land actief zijn geweest.

De uitbreiding van de Table Service bij de Mc Donalds zorgt ervoor dat klanten direct na het bestellen plaats kunnen nemen in het restaurant. Door middel van bluetooth technologie wordt de klant via het meegegeven Table Tent gevolgd in de zaal. Op een tablet kan het Mc Donalds personeel aflezen waar de klanten zich bevinden in het restaurant, zodat ze op hun wenken bedient kunnen worden. Met deze nieuwe dienst voorkomt de Mc Donalds wachtrijen aan de kassa en creëren ze meer klanttevredenheid door de persoonlijke service.

Vanwege de ruime openingstijden en drukke pieken tijdens de dag, werd het plannen van de installatie een hele uitdaging. De dienstverlening staat voorop en mag niet worden beïnvloed, klanten mogen logischerwijs geen hinder ondervinden. Om hier in mee te denken hebben we flexibele teams opgesteld welke in de avonduren en nacht de installatie konden uitvoeren. Op deze manier hebben we de dienstverlening minimaal beïnvloed en de installatie voor openingstijd weer op kunnen leveren.

Een mooi project waarin we samen met onze installatie partner Broeke Elektro goede resultaten hebben geboekt voor onze klant.

Benieuwd waar onze organisatie u in kunt helpen op het gebied van installatie management of andere projecten zoals te lezen in ons portfolio? Neem contact met ons op!