EEN KLEINE PARTIJ MET DIEPGAANDE KENNIS EN EEN PERSOONLIJKE BAND

De Facilitair Managers is een netwerk van facilitair (interim) professionals die zich kunnen identificeren met het ‘mensgericht ondernemen’. Waar wij van mening zijn dat persoonlijke ontwikkeling en werkgeluk aan de basis staat van een (facilitaire) onderneming.

Diensten   

ONZE EXPERTISE EN COMMITMENT IS UW MEERWAARDE

Wij zijn gespecialiseerd in het managen van faciliteiten voor bedrijven en instellingen in zowel in de profit als de non-profit sector. We zijn er op gericht toegevoegde waarde te creëren voor facilitaire organisaties door onder andere kostenreductie en efficiënte processen. Wanneer er professioneel facilitair management wordt gevoerd zal dit de core-business van de organisatie versterken en uiteindelijk ontzorgen in de niet zijnde primaire activiteiten.

Portfolio   

ONS TEAM.

EELKE DE BROUWER

FACILITY- EN TRANSITIE MANAGER

Ruime facilitair management ervaring heeft Eelke, aangevuld door diverse transitie- en huisvestingsprojecten te managen. Vanaf de oorsprong van De Facilitair Managers is hij betrokken bij de oprichting als wel doorontwikkeling van het bedrijf. Hij werkt planmatig en gestructureerd en houdt van een open communicatie met duidelijke verwachtingen. In de praktijk zoekt hij graag samen met de oprachtgever aansluiting bij de wensen van de interne en externe klant binnen de spelregels vanuit management en het beschikbare budget. Kortom; planmatig, resultaatgericht, kwaliteitsgericht en proactief.

JOËL DE BROUWER

PROJECT- EN FACILITY MANAGER

Gedreven Facility en Transitiemanager voor zowel structuur (processen) als cultuur (de mens), waarbij hij open staat voor energieke uitdagingen, veranderingen en ontwikkelingen naar de toekomst. Sinds mid 2017 is hij ook mede eigenaar van DFM geworden en bouwt hij mede mee aan versterking van DFM als netwerk organisatie. De afgelopen jaren heeft hij zichzelf weten te ontwikkelen in diverse interim opdrachten op het gebied van (facilitaire) veranderingen binnen organisaties. Het geeft hem energie wanneer er optimale verbinding is tussen proces en medewerker waarbij eindresultaat, positiviteit, vreugde en plezier voorop staan.

NIKIE VAN GILS

FACILITAIR PROJECTCOÖRDINATOR

Ik ben een ondernemerskind. Een harde werker die doel- en resultaatgericht is en die zich graag verder wil ontwikkelen. Ik ben loyaal, discreet, dienstverlenend, georganiseerd en werk graag samen met collega’s. Hands on is ook een term die goed bij mij past. Ik beschik over een frisse blik en up-to-date kennis binnen mijn vakgebied. Verder zou ik mezelf willen omschrijven als enthousiast, betrokken en verantwoordelijk.

FAY DONKERSLOOT

FACILITAIR PROJECTCOÖRDINATOR

Ik krijg energie van plannen en organiseren en ben altijd op zoek naar slimmere manieren van werken. Ik ben creatief, mensgericht en gedreven. Door mijn frisse blik en diverse werkervaring weet ik een alternatieve bijdrage te leveren. Ik creëer draagvlak met mijn enthousiasme en draag graag verschillende petten in mijn werk. Ik denk graag mee op strategisch, tactisch en operationeel niveau om een passende oplossing te vinden.

THOMAS MUSTERT

FACILITAIR MEDEWERKER

Als net afgestudeerde HBO student Facility Management is Thomas gedreven om zijn opgedane kennis direct in te gaan zetten in het werkveld. Thomas is sociaal en flexibel en altijd opzoek naar de juiste oplossing. Ook werkt hij graag in teamverband om samen tot het gewenste resultaat te komen. Tijdens zijn leerzame stageperiodes gedurende de opleiding Facility Management heeft Thomas al kunnen ervaren hoe aspecten van Facility Management in de praktijk werken, wat Thomas gemotiveerd heeft tot waar hij nu is en wat hij in zijn toekomstige facilitaire carrière wil gaan realiseren.

Ben jij dit?

NIEUWE COLLEGA

FACILITAIR COÖRDINATOR

Ben jij dit?

JOUW NAAM

JOUW FUNCTIE

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Kom het team van De Facilitair Managers versterken!

BEKIJK VACATURES